Büyücü Düşük sağlık puanlarının yarattığı dezavantajı uzun mesafeli saldırıları ile kapatan büyücüler, ek olarak birim zamanda en yüksek hasarı veren karakter sınıfını oluşturmaktadır. Maalesef düşük sağlık puanı onların daha çabuk bir sürede ölmelerine neden olmaktadır. Büyücülerin avantajından biriside heryerde her görevde yer bulmalarıdır.
Yetenekler
Meteorit Seviye Gereksinimi: 1
Hedef: Düşman
Etki: Fiziksel hasar verir.
Süre: Yok
Yenilenme: 2 saniye
Her bir puanda hasarı %2 artar.
5 puandan itibaren kritik şansı her bir puan için %1 artar.
10 puanda yenilenme süresi yarı saniye azalır.
15 puanda yenilenme süresi 1 saniye azalır ve kritik vurursa rakibin zırhını 4,5 saniyeliğine %20 azaltır.
Meditasyon Seviye Gereksinimi: 1
Hedef: Kendisi
Etki: Kudret yenilenmesini artırır.
Süre: 46 saniye
Yenilenme: 2 dakika
Her bir puan %5 ilave kuİıdret yenileme verir.
5 puanda yenilenme süresi 1,5 dakika olur.
10 puanda %10 enerji yenilemesi de verir.
15 puanda %25 enerji yenilemesi de verir ve %5 büyülerin kritik şansını artırır.
Meteorit Seviye Gereksinimi: 1
Hedef: Kendisi
Etki: Fiziksel hasar veren büyüleri etkiler.
Süre: Daima Aktif
Yenilenme: Yok
Her bir puan %1,25 menzil artırır.
5 puandan itibaren her bir puan %5lik hasar artışı sağlar.
10 puana kadar her bir puan kudret gereksinimini %5 azaltır.
5 puanda kudret gereksiniminde %10 daha ek azalma
10 puanda kudret gereksinimi %70 azalır.
15 puanda kudret gereksinimi %80 azalır.
Buz Oku Seviye Gereksinimi: 10
Hedef: Düşman
Etki: Buz hasarı verir.
Süre: Yok
Yenilenme: 4 saniye
Direnci sıfırın altında olanlara %25 daha fazla kritik vurma şansı olur.
Kritik vurursa rakibi 1 saniye durdurur.
Her bir puanda hasarı %2 artar.
5 puanda rakibi 3 saniye %10 yavaşlatır.
10 puanda yenilenme süresi yarım saniye azalır ve rakibi 3 sn %15 yavaşlatır.
15 puanda yenilenme süresi yarım saniye azalır ve rakibi 3 sn %20 yavaşlatır.
Direnç Kırma Alanı Seviye Gereksinimi: 10
Hedef: Çevresi
Etki: Ateş, buz ve elektrik dirençlerini düşürür.(Sıfırın altına düşürmesi de etkilidir)
Süre: 4 saniye
Yenilenme: 10 saniye
Her bir puan %2 direnç düşürür ve 10 puana kadar kudret gereksinimini %5 azaltır.
5 puanda kudret gereksinimi %10 ek olarak azalır, yenilenme süresi 8 saniye olur ve etki süresi 4,5 saniye olur.
10 puanda kudret gereksinimi %70 azalır, yenilenme süresi 7 saniye olur ve etki süresi 5 saniye olur.
15 puanda kudret gereksinimi %80 azalır, yenilenme süresi 6 saniye olur ve etki süresi 6 saniye olur.
Buz Bilgisi Seviye Gereksinimi: 10
Hedef: Kendisi
Etki: Buz hasarı veren büyüleri etkiler.
Süre: Daima Aktif
Yenilenme: Yok
5 puandan itibaren her bir puan %5lik hasar artışı sağlar.
10 puana kadar her bir puan kudret gereksinimini %5 azaltır.
5 puanda kudret gereksiniminde %10 daha ek azalma
10 puanda kudret gereksinimi %70 azalır.
15 puanda kudret gereksinimi %80 azalır.
Ateş Çemberi Seviye Gereksinimi: 20
Hedef: Çevresi
Etki: Düşmana ateş hasarı verir.
Süre: Yok
Yenilenme: 10 saniye
Her bir puanda hasarı %2 artar, kritik şansı %1 artar.
5 puana kadar her bir puan için yenilenme süresi 1 sn azalır.
10 puanda ateş direnci sıfırın altına düşmüşlere %50 ihtimalle çifte hasar verir.
15 puanda ateş direnci sıfırın altına düşmüşlere %50 ihtimalle üç kat hasar verir.
Büyü Bozma Seviye Gereksinimi: 20
Hedef: Müttefik
Etki: Büyüsel tüm kötü etkileri kaldırır.
Süre: Yok
Yenilenme: 10 saniye
Her bir puanda kudret gereksinimi %3 azalır.
5 puanda kudret gereksiniminde %10 azalma, yenilenme süresi 7 saniye olur ve %10 ihtimalle ruhsal ve savaşsal etkileri de kaldırır.
10 puanda kudret gereksiniminde %15 azalma, yenilenme süresi 5 saniye olur ve %20 ihtimalle ruhsal ve savaşsal etkileri de kaldırır.
15 puanda kudret gereksiniminde %%30 azalma, yenilenme süresi 3 sn olur ve %%25 ihtimalle Ruhsal ve Savaşsal etkileri de kaldırır
Ateş Bilgisi Seviye Gereksinimi: 20
Hedef: Kendisi
Etki: Ateş hasarı veren büyüleri etkiler.
Süre: Daima Aktif
Yenilenme: Yok
Her bir puan hasarı %3 ve kritik şansını %1 artırır
15 puanda %5 ek hasar artışı verir
Yıldırım Seviye Gereksinimi: 30
Hedef: Düşman ve ileri elektrik bilgi seviyelerinde düşmanın çevresi
Etki: Elektrik hasarı verir.
Süre: 0-5 saniye
Yenilenme: 5 saniye
Her bir puan hasarı %3 ve kritik şansını %1 artırır.
Üzerinde elektrik etkisi kalmış hedeflere üzerlerindeki her bir elektrik etkisi başına fazladan %5 kritik şansı artar.
Kritik vurunca hedefte 3 veya daha fazla elektrik etkisi kalmışsa %50 ihtimalle 3 kat hasar verir.
Kritikteki bu %50 lik 3 kat vurma ihtimali hedefin üzerindeki elektrik etkisi sayısıyla %5 er artar.
5 puanda yenilenme süresi 4,5 saniye olur.
10 puanda yenilenme süresi 4 saniye olur.
15 puanda yenilenme süresi 3 saniye olur.
Konsantrasyon Seviye Gereksinimi: 30
Hedef: Kendisi
Etki: Yüksek konsantrasyon durumuyla ateş çemberi dışında tüm büyülerin hasar ve kritik şansı artarken kendisi de kıpırdayamaz.
Süre: 2-10 saniye
Yenilenme: 2 dakika
Her bir puanda yenilenme süresi 2 saniye azalır, tüm büyü hasarları %3 artar ve tüm büyü kritik hasar şansları %1 artar.
5 puandan itibaren her bir puan kudret gereksinimini %5 azaltır.
5 puanda süresi 3-9 saniye arası değişkenlik gösterir.
10 puanda süresi 4-8 saniye arası değişkenlik gösterir ve konsantrasyon durumundayken %50 kudret yenilenmesi artışı verir.
15 puanda süresi 6 saniyede sabitlenir, yenilenme süresi 60 saniye olur ve konsantrasyon durumundayken %100 kudret yenilenmesi artışı verir.
% 3 kritik carpanı verir
Elektrik Bilgisi Seviye Gereksinimi: 30
Hedef: Kendisi
Etki: Elektrik hasarı veren büyüleri etkiler.
Süre: Daima Aktif
Yenilenme: Yok
Her bir puan kudret gereksinimini %3 azaltır, elektrik etkisi bırakma ihtimalini %5 artırır ve etki alanını artırır
1 puanda yıldırımın elektrik etkisi bırakma süresi 5 saniye olur ve yıldırım hedefin çevresine de etki eder.
5 puanda elektrik etkisi süresi 10 saniye olur.
10 puanda yıldırımın elektrik etkisi bırakma süresi 15 saniye olur.
15 puanda yıldırımın elektrik etkisi bırakma süresi 20 saniye olur.
Tesla Küresi Seviye Gereksinimi: 40
Hedef: Yok
Etki:Kendisine yardımcı olacak bir Tesla Küresi çalıştırır.
Süre: 15(+)sn
Yenilenme: 15(+)
Her bir puanda yenilenme ve etki süresi 3 sn artar.
5 puanda kürenin enerjisi %%20 artar ve 5 puandan itibaren her bir puan kudret gereksinimini % 3 azaltır.
10 puanda kürenin enerjisi %%40 artar|15 puanda kürenin enerjisi %%50 artar.
Kutup Rüzgarı Seviye Gereksinimi: 40
Hedef: Kendisi,çevresindeki grup üyeleri ve düşmanları.
Etki: Kendisi dahil etrafındaki dost ve düşmanlar buz içinde hapis kalır.
Süre: 5(+)sn
Yenilenme: 90(-)sn
Her bir puanda yenilenme süresi 1 sn azalır, kudret gereksinimi %%4 azalır, etki süresi 0,2 sn artar ve etki menzili %%7,5 artar
10 puandan itibaren etki süresi 10 sn olur.
15 puanda etki süresi çevresindekiler için 10 sn kendisi için 8 sn olur ve yenilenme süresi 60 sn'ye iner.
Zihin Saldırısı Seviye Gereksinimi: 40
Hedef:Düşman
Etki: Canlı cansız her türlü hedefe indirgenemez bir hasar verir ve belli bir ihtimalle bu hedefi etki süresi boyunca hapseder.|Zihin hapsine maruz kalmış bir yaratık veya kişi hareket edemez, yetenek kullanamaz ve saldırılamaz olur.
Süre: 10(+)sn Yenilenme: 90(-)sn
Her bir puanda hasarı %2 artar, menzili %%1,6 artar, kudret gereksinimi %%3 azalır.
5 puana kadar hapsetme ihtimali %%25 dir.
5 puanda hapsetme ihtimali %%50 olur
5 puandan itibaren kritik şansı her bir puan için %%1 artar
10 puanda hapsetme ihtimali %%75, yenilenme süresi 75 sn ve hapsetmenin etki süresi 12 sn olur
15 puanda hapsetme ihtimali %%100, yenilenme süresi 60 sn ve hapsetmenin etki süresi 15 sn olur.