Savaşçı Yakın dövüşün uzmanı olan savaşçılar, geniş silah seçenekleri ile düşmanlarına yüksek hasarlar verebilirler. Dayanıklı zırhları ve yüksek sağlık puanları nedeniyle uzun süre hayatta kalmaları da mümkündür. Tabanca ve çifte kullanabilmektedirler. Diğer sınıflara karşı en üstün özelliği dayanıklılıktır.
Yetenekleri
Depar Seviye Gereksinimi: 1
Hedef: Kendisi
Etki: Hareket hızını artırır.
Süre: 5 saniye
Yenilenme: 45 saniye
Her bir puan süresini yarım saniye artırır.
1 puanda %50 hız artışı
5 puanda %100 hız artışı
10 puanda %150 hız artış
15 puanda durdurmadan ve sersemletmeden etkilenilmez.
Hızlı Dövüş Seviye Gereksinimi: 1
Hedef: Kendisi
Etki: Yakın dövüş silahlarıyla saldırı hızını artırır.
Süre: 15 saniye
Yenilenme:45 saniye
Her bir puan %2 lik hız artışı sağlar.
Yüksek puanlarda Çılgın Meksikalı moduna girip ek %20 lik hız artışı ve 5 saniye ilave görülebilir.
5 puanda %10 Çılgın Meksikalı şansı
10 puanda %20 Çılgın Meksikalı şansı
15 puanda %40 Çılgın Meksikalı şansı
Sert Vuruş Seviye Gereksinimi: 1
Hedef: Kendisi
Etki: Bir vuruş süresince hasarı artırır.
Süre: 1 vuruşluk
Yenilenme: 3 saniye
Her bir puan %2 lik hasar artışı sağlar.
Yüksek puanlarda bedelsiz yetenek görülebilir ve hiç kudret harcanmaz.
Zihni tutulmuş düşmanlara çifte hasar verir.
5 puanda %10 Bedelsiz Yetenek şansı
10 puanda %20 Bedelsiz Yetenek şansı
15 puanda %40 Bedelsiz Yetenek şansı
Kışkırtma Seviye Gereksinimi: 10
Hedef: Kendisi
Etki: Savunmayı artırırken saldırıyı bir miktar düşürür.
Süre: 1 dakika
Yenilenme: 1 saniye
Her bir puan 2 savunma artırır 1 saldırı azaltır.
5 puanda ekstra 5 savunma artışı verir.
10 puanda %5 zırh artışı verir.
15 puanda ekstra 5 savunma ve %5 zırh artışı verir.
Dikkat Dağıtma Seviye Gereksinimi: 10
Hedef: Rakip
Etki: Rakibin hedef olarak sizi seçmesini teşvik eder.
Süre: Yok
Yenilenme: 8 saniye
Her bir puan %5 daha fazla hiddet yaratır ve kışkırtma menzilini %1,25 artırır.
5 puanda kudret gereksinimi %25 azalır ve yenilenmesi 1 saniye azalır.
10 puanda kudret gereksinimi %50 azalır ve yenilenmesi 2 saniye azalır.
15 puanda kudret gereksinimi %50 azalır, yenilenmesi 3 saniye azalır ve rakibin savunmasını 20 düşürür.
Durdurma Seviye Gereksinimi: 20
Hedef: Düşman
Etki: Rakibin hareket etmesini 2 saniye engeller.
Rakibin eli tutulup savaşamayabilir ve/veya zihni tutulup yetenek kullanamayabilir.
Süre: 2 saniye
Yenilenme: 30 saniye
Her bir puan süresini 1 salise artırır ve durdurmanın menzilini %1,25 artırır.
5 puanda süresinde yarım saniye artış olur %10 ihtimalle zihin ve el tutulması, %30 ihtimalle el tutulması
15 puanda süresinde 1 saniye artış olur %20 ihtimalle zihin ve el tutulması, %50 ihtimalle el tutulması
15 puanda süresinde 1.5 saniye artış olur %30 ihtimalle zihin tutulması, her zaman el tutulması
Sakınma Seviye Gereksinimi: 20
Hedef: Kendisi ve 15 puanda sonra çevresi
Etki: Zırhı daha etkin kullanmayı/kullandırmayı sağlar.
Süre: 60 saniye
Yenilenme: 1 saniye
Her bir puan %2 lik bir zırh artışı ve 4 saniye süre artışı sağlar.
5 puanda çevresindekilere de 5'te biri zırh artışı verir.
10 puanda çevresindekilere de 4'te biri zırh artışı verir.
15 puanda çevresindekilere de 3'te biri zırh artışı verir.
Zihin Toplama Seviye Gereksinimi: 20
Hedef: Müttefik
Etki: Savaşsal tüm kötü etkileri kaldırır.
Süre: Yok
Yenilenme: 10 saniye
Her bir puanda kudret gereksinimi %3 azalır.
5 puanda kudret gereksiniminde %10 ek azalma, yenilenme süresi 7 saniye olur ve %10 ihtimalle ruhsal ve büyüsel de kaldırır.
10 puanda kudret gereksiniminde %15 ek azalma, yenilenme süresi 5 saniye olur ve %20 ihtimalle ruhsal ve büyüsel etkileri de kaldırır.
15 puanda kudret gereksiniminde %30 ek azalma, yenilenme süresi 3 saniye olur ve %25 ihtimalle ruhsal ve büyüsel etkileri de kaldırır
Savaş Narası Seviye Gereksinimi: 30
Hedef: Düşman (Yüksek puanlarda çevresi)
Etki: Rakip üzerinde hiddet yaratır.
Süre: Yok
Yenilenme: 20 saniye
Her bir puanda yenilenme süresi yarım saniye azalır.
5 puandan itibaren her bir puan kudret gereksinimini %5 azaltır.
10 puanda çevresindeki düşmanlarda hiddet yaratır ve dostlarının savunmasını 10 saniyeliğine 10 artırır.
15 puanda çevresindeki düşmanlarda 2 kat hiddet yaratır, dostlarının savunmasını 10 saniyeliğine 15 artırır ve yenilenme süresi 10 saniye olur.
Kanatma Seviye Gereksinimi: 30
Hedef: Düşman
Etki: Süresi boyunca her 3 saniyede hasar verir ve ileri seviyelerde rakibin kudretini tüketir.
Süre: 7 saniye
Yenilenme: 60 saniye
Her bir puan %2 hasar ve %1 kritik şansını artırır.
5 puandan itibaren her bir puan kudret gereksinimini %5 azaltır.
5 puanda rakibin iyileştirme yeteneğini kötüleştirir.
10 puanda rakibin iyileştirme yeteneğini 2 kat kötüleştirir ve %25 ihtimalle süresi boyunca hedefin kudretini azaltan bir etki bırakır.
15 puanda yenilenme süresi 45 saniye ve etki süresi 10 saniye olur rakibin iyileştirme yeteneğini 3 kat kötüleştirir ve %50 ihtimalle süresi boyunca hedefin kudretini azaltan bir etki bırakır.
Sarsılmaz Seviye Gereksinimi: 30
Hedef: Kendisi
Etki: Sarsılmaz duruma geçip büyü ve saldırılardan etkilenmezken kendisi de iksir içmek veya kötü etkileri kaldırmak dışında hiçbirşey yapamaz ve kımıldayamaz.
Süre: 3 saniye
Yenilenme: 2 dakika
Her bir puanda yenilenme süresi 2 saniye azalır ve etki süresi çeyrek saniye artar.
5 puandan itibaren her bir puan kudret gereksinimini %5 azaltır.
10 puanda sarsılmaz durumdayken %50 enerji yenilenmesi artışı verir.
15 puanda süresi etki süresi 10 saniye, yenilenme süresi 60 saniye olur ve sarsılmaz durumdayken %100 enerji yenilenmesi artışı verir.
Süpürme Vuruşu Seviye Gereksinimi: 40
Hedef: Çevresindeki düşmanlar.
Etki: Çevresindeki herkese vuracak bir hamle yapar
Süre: Yok
Yenilenme: 10(-) sn
Her bir puanda kudret gereksinimi %2 azalır, hasarı %%4 artar
5 puandan itibaren her bir puan yenilenme süresini 1 sn azaltır
10 puandan itibaren yenilenme süresi 5 sn olur
15 puanda hasarı %%10 daha artar
Hedef Saptırma Seviye Gereksinimi: 40
Hedef: Müttefik
Etki: Müttefikin yarattığı hiddetin bir kısmının kendisine aktarılmasını sağlar.
Süre:5(+)sn
Yenilenme: 60(-)sn
Her bir puanda yenilenme süresi 1 sn azalır, kudret gereksinimi %%3 azalır, menzili %%3 artar.*
1 puanda hiddet aktarımı %20 dir ve her puanla birlikte bu %%2 daha artar
5 puanda kudret gereksinimi %%5 daha azalır.
10 puandan itibaren kudret gereksinimi %10 daha azalır ve etki süresi 10 sn olur
15 puanda kudret gereksinimi %%20 daha azalır, etki süresi 15 sn ve yenilenme süresi 30 sn olur, hiddet aktarımı %60 olur.
Ağır Vuruş Seviye Gereksinimi: 40
Hedef:Düşman
Etki:Hedefe ağır bir darbe indirir.
Süre: Yok
Yenilenme: 10(-)sn
Her bir puanda kudret gereksinimi %2 azalır, hasarı %%4 artar
5 puandan itibaren her bir puan yenilenme süresini 1 sn azaltır
10 puandan itibaren yenilenme süresi 5 sn olur
15 puanda hasarı %%10 daha artar